Äntligen helg

Nu har helgen börjat för min del =)

Mötte upp Sofia och Jasminka utanför Lidl i Skärholmen för att
gå ner till Skärholmshallen vid 10. Fick träffa både en manlig
gyminstruktör och en kvinnlig simlärare samtidigt =) Gick jätte
bra och dom va jätte trevliga. Efteråt tog vi en fika på donken
och snackade lite och sen skiljdes vi åt. Jag gick in och shoppade
lite. Köpte en väska på NewYorker för 99 kr, ett par svarta knä-
strumpor som jag ska ha utanför mina jeansleggings och en ny
mascara. Innan jag tog bussen hem gick jag in på Coop och handlade.

Nu sitter jag och kollar på förlossningskliniken. Har ätit lite också, har
mått illa av och till hela dagen. Men nu är det bättre.

Fan va alla tjatar om att jag ska göra ett gravtest =S Haha. JAG SKA!!!!
Herregud. Ska göra ett på Söndag då jag förväntar min mens och så
ska jag göra ett nästa vecka nångång. Nu vet ni det och behöver inte
fråga mer.

Ikväll ska jag göra kycklingwok till middag, va evigheter sen jag gjorde det.
Annars ikväll ska vi bara ta det lugnt, kolla på tv och mysa.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Tine

Tror du att du är gravid igen? Jösses! :P Det tror fanimej jag också att jag är. Typiskt!

2009-10-17 @ 14:47:41
URL: http://frallanochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0