Bebisnamn

Jag tänker mycket på vad mina framtida barn ska heta
men jag har bara kommit på flicknamn men idag kom
jag på vad min son ska heta.

Om det är en pojke ska han heta Liam, han kommer me
all säkerhet va mörk som jag och Liam passar en mörk
liten tuffing.

Om det är en flicka så har jag många namn men jag funderar
på Tindra,Tilda,Matilda,Alicia. Lite svårare me tjejnamn.

Men Liam va bara så klockrent. Ju mer jag tänker på det
desto mer känner jag att han ska heta det.

Hoppas att jag plussar inom en snar framtid då :P Nu längtar
jag verkligen efter en liten, jag längtar efter att få titulera (?)
mig mamma. Jag längtar så otroligt mycket efter ALLT som rör
graviditeten och sen när bebisen har kommit. Vill ha en liten
som kräver min uppmärksamhet, som är så beroende av mig.

Kollar på "unga mödrar" nu om den här tjejen som födde en
dotter som va död och sen blev hon gravid igen och fick missfall.
Jag tycker så fruktansvärt synd om henne, jag skulle ALDRIG
klara av att förlora två barn efter varann. Och dom längtar så
mycket efter ett gemensamt barn, vet precis hur dom känner
sig. Känner ju likadant.

Nu är det dags för oss att bli föräldrar, att gå på ultraljud, att
få höra bebbens hjärtslag, att se bebben. Men vi kan inte göra
mer än att fortsätta försöka och vänta. Nån dag kommer mitt
efterlängtade plus =)


Kommentarer
Postat av: melissa

Jag tycker Kevin är fint , de ska mitt barn heta , ifall ja får en kille ! :)

2009-10-26 @ 23:58:08
Postat av: Madeleine

Sen när bebben kommer kanske inte namnet passar.. Kolla på oss :P

2009-10-27 @ 12:42:07
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0