Då va man ensam igen då :(

Gud, va roligt. Haha. Har inte fått en enda kväll me pojken
sen i Lördags =( Hoppas verkligen att det här blir den sista
kvällen ensam.

Kan ju va glad att jag fick tillbringa dagen me honom, va ju
"sjuk" idag. Orkade helt enkelt inte gå upp imorse för vi gick
och lade oss vid 11-halv 12 igår.

Vi har inte gjort speciellt mycket idag. Pojken har bredspacklat
en vägg och jag har suttit vid datan. Vi va nere i sväng i centrum
också.

Jag ska kolla på tv och sen ta ett bad innan Ugly Betty börjar.

Imorrn är det praktik =) Blir Halloween-fika efter lunch. Ska
bli jätte mysigt =) Äta lite bullar som Helene bakade igår och
idag me ungarna. Och om bilen blir fixad kommer pojken och
hämtar upp mig imorrn när jag har slutat.

Nä, nu ska jag kolla på HK.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0