Dåligt humör

Nu har jag och pojken precis ätit, eller jag har snarare ätit. Pojken står och snackar
me Tintin. Han får äta när dom har pratat klart. HA!!

Mötte uppe älsklingen i Fruängen tidigare och vi handlade en hel del. Va inte ett dugg
roligt att gå hem me 2 tunga påsar mat.

Är på grinigt humör nu. Har ingen om varför. Känner mig bara trött på allt och usch.
Börjar bli van me mitt väldigt skiftande humör. Men ändå, det är skitjobbigt.

Ikväll händer inte mycket. Är trött och har ont i ryggen. Ska väl bada och sen kolla
på tv. Skulle hellre gå och lägga mig och bara dra täcket över huvudet och glömma
världen runt omkring för en sekund eller två.

Ville bara klaga av mig lite. Vi hörs nog en eller två gånger imorrn.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0