Efterlängtade Fredag

Har verkligen längtat efter denna dag i flera dagar nu.
Haha. Och nu är den äntligen här, underbara fredag.

Imorse va det såå jävla segt att gå upp. Jag va trött
och hela kroppen ville bara ligga kvar i sängen. Men
jag tog mig upp =) En applåd till mig. Och älsklingen
va lika underbar som vanligt och skjutsade mig.

Kom strax efter halv 9 och inte en enda unge va där.
Haha. Agneta stod och rockade loss medan hon sopade.
Hjälpte till att städa lite och fixa till. Dom första och enda
ungarna kom vid 9 och det va 4 st. Haha. Ni kan ju förstå
va skönt det va. Vi bara slappade idag och spelade massa
spel. Fick sluta redan vid halv 1.

Pojken hämtade upp mig och så åkte vi först till Plantagen
och köpte två jätte fina gravkransar till imorrn och sen åkte
vi till Skärholmen. Vi gick in på myrorna med en stor sopsäck
kläder. Skönt som fan att bli av me. Sen blev det en sväng
till ÖB, köpte 3 jätte fina värmeljushållare för 69 kr. Hade
sett exakt likadana på Jotex fast dom skulle ha kostat 300
spänn. Haha. Så jag tjänade ju massa på att köpa dom på
ÖB. Sen gick vi in på Ica kvantum och handlade lite och så
tog jag en sväng till HM och köpte lite och så självklart NewYorker
och köpte en grå tröja.

Nu har vi iallafall precis ätit, blev hemmagjord pizza. Sitter i
soffan och kollar på HK me pojken.

Ikväll ska vi bara slappa, kolla på tv och ta ett bad.

Blir nog att man lägger sig ganska tidigt ikväll. Är trött som
fan. Får se "änglar och demoner" imorrn kväll istället.

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0