Ett helvetes humör

Fy fan va jag är grinig och lättirriterad :S Känner fasiken inte
igen mig själv. Vaknade imorse och va skitgrinig. Pojken fick
sin del av kakan, vart så irriterad när han frågade vilken ost
vi ska ha till middag och jag fräste åt han att han kunde väl för
fan ta vilken jävla ost som helst.

När jag kom hem från skolan va mitt humör okej och sen blev
jag skitirriterad igen. Pojken hade inte hängt tvätten och låtit
den ligga i en hög i minst 30 min. Och han sa att han skulle
hänga den innan jag kom hem, my ass. Blev ännu mer irriterad
på hans jävla bortförklaring, han hade ingen lust att hänga den
ÅHHHHHHHH!!!!!!!! Är bara så irriterad på allt och jag är så nära
på att börja gråta av irritation och utmattning. Är så jävla slut
i huvudet och i kroppen.

Fattar inte va som händer me mitt humör? Detta är verkligen
inte likt mig. Har varit irriterad i flera dagar nu. Fy fan för allt.

I skolan va det okej. Va trött som fan. Skönt att man inte gjorde
så mycket då. Hade möte kl 2 men fick komma in tidigare. Det
gick väl bra. Hon skulle bara informera mig om vuxenteamet,
thats it. Helt onödigt.

Och imorrn blir det ingen sovmorgon för min del heller :( har
kvartsamtal kvart i tio. Ska då ta upp me min lärare hur jag
ska ta igen det jag har missat. Fan, skulle vilja sova imorrn.
Är så jävla trött hela tiden.

Anyway, ska ta en tupplur i soffan.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0