Första dagen på sista kursen

Gud, va skönt =) Haha. Sista kursen nu. Och schemat är helt underbart med
MASSA ledig tid och vi ska göra massa roliga saker. Tiden kommer bara rusa
iväg. Och så är det ju 2 veckors APU också och för min del blir det 3 veckor
APU till efter skolan men det gör inte mig så mycket. Va iallfall superskönt att
komma tillbaka till skolan. Slutade vid 12, också skönt. Speciellt me tanke på
att jag satt hela förmiddagen och mådde illa och va yr. Haha.

Har börjat få en aning metallsmak i munnen nu :S Haha. Kan det va en
begynnande graviditet må tro? Förhoppningsvis ja =) Gud va pojken
tjatar, så fort jag säger att jag mår illa eller har ont i ryggen eller magen
säger han att det är en bebbe. Haha. Så gulligt. Vi längtar jätte mycket
tills jag plussar, kan jag lova er. Vilket förhoppningsvis blir till helgen.
OM det är så så går jag in i v4 på Söndag.

En sak jag har tänkt mycket på nu när Madde har fött och så är att jag
ska uppdatera fb hela tiden så att folk vet va som händer. Vet själv hur
frustrerad jag va nu och otålig. Samma sak när det gäller att lägga upp
bilder på bebben. Även om jag inte har sovit på flera dygn så kommer
jag lägga upp bilder så fort jag kommer hem från BB, kanske inte samma
timme men åtmintonde samma dag. Förstår att folk vill se och höra hur det
går. Men jag klandrar absolut inte Madde och Tintin för det, förstår att dom
är trötta och har fullt upp me tösen, datan är nog inte det första dom
prioriterar nu. Men det är iallfall så jag har tänkt mig.

Längtar tills gravtesten kommer =) Men kommer nog göra ett till helgen om
min mens inte har kommit, den ska ju komma i veckan :S Så hoppas att den
håller sig borta och att jag plussar =)

Ikväll hoppas jag att madde,tintin och tösen kommer förbi på en snabb fika.
Vore roligt att träffa lilltjejen.

Nu ska jag plocka undan lite och så.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0