Första träffen me lilltjejen

Nu har lilla nyblivna familjen varit här. Va så roligt att träffa
lilltjejen. Så himla liten och mjuk. Hihi. Fast än så länge är
hon namnlös. Får se va hon kommer att heta =) Spännande.

Lilla tösen =)  Ceasar va jätte nyfiken på den lilla =) 

Farbror Patrik me lillan i knät =)   Tant Rebecca myser me lillan

Så jäkla go flicka =) Haha. Henne myser jag gärna me fler
gånger :P Tintin bytte bajsblöja också. Haha. Svart bajs.
Jäklar va den där lilla tjejen kan fisa. Haha. Och dom luktar
därefter. HAHAHA. Men inte värre än mina iallafall :P
Vid halv 8 åkte lilla familjen härifrån.

Jag och pojken tog en dusch och för tillfället sitter jag och
och väntar på middag, blir bara ägg. Jäklar va jag ska fisa
inatt. Mohahahahaha.

Metallsmaken blir bara värre. Haha. Precis allt smakar metall.
Vill verkligen kunna skriva ett inlägg i helgen och berätta att jag
och pojken ska bli föräldrar i sommar. Gravtesten bör komma
imorrn, ska då göra ett på Torsdag och sen ett i helgen. Men
som det verkar nu så kanske ;)

Nu ska jag äta lite och sen sova. Skola imorrn förmiddag.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0