Fredagsmys

Älskar verkligen Fredagar med allt va det innebär. Fredagsmys, god mat
och en bra film.

Ikväll blev det hemmagjorda pizza, va jätte gott. Men åt typ 1/4. Haha.
Började må illa av skinkan och tomatsåsen. Det va INTE gott.

Har även tagit ett bad me pojken och bara myst.

Nu kollar vi på Mr Bean innan vi ska sätta på en film. Blir någon beck-film
ikväll igen. Haha. är bara sugen på såna filmer numera.

Jag och pojken har diskuterat lite ultraljud. Haha. Och vi va både överens
om att vi vill göra 3D/4D ultraljud när jag väl väntar barn. Va inne på
tittuts hemsida och dom tar 1700 kr inklusive massa saker. Så den ska vi
besöka. Åh, nu längtar jag verkligen tills jag plussar. Frågade pojken va han
ska säga om jag sa att jag väntade barn om nån vecka. Han svarade att han
skulle bli chockad men glad. Det värmde i mitt lilla hjärta kan jag tala om.

Nu ska jag äta lite ostbågar och va social :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, så kan man ju såklart göra. Vi bor i en etta i stan på 45 kvm ungefär. Trivs jätte bra här men skulle aldrig bo här med ett barn, alldeles för litet.

2009-10-09 @ 21:44:13
URL: http://angelicasgraviditet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0