Grattis

Till dom nyblivna föräldrarna =) Igår kväll vid 20 över 8 blev Madde och Tintin
föräldrar till en liten Linnea. Alla mår bara bra. Linnea är jätte vacker, fick ett
mms igår kväll. Längtar tills jag får se henne. Madde ringde mig imorse och
väckte mig och jag vaknade ju :P haha. Linnea skrek för full hals så hon skulle
ringa när tösen lugnat sig. Är verkligen glad för deras skull men nu längtar jag
ännu mer tills jag plussar. Är lite blandade känslor men det går över. Dom kommer
bli jätte bra föräldrar =) Och nu ska jag stötta Madde allt jag kan och finnas vid
hennes sida.

Jag är ledig idag så jag ska bara va hemma och inte göra så mycket. Ska hänga
tvätta, sätta på en till tvättmaskin, småplocka och ta en sväng med dammsugaren.

Ska väl äta lite frukost nu och sen fortsätta titta på tv.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0