Halloj =)

Det känns verkligen som en seg Söndag idag. Haha.
Men det är bara en seg Lördag, skönt nog.

Idag har varken jag eller pojken gjort speciellt mycket.
Slappat och segat mest. Vi vaknade tidigt så jag tog igen
det nån timme i förmiddags, lovar att det va skönt =)
Vi har spacklat lite och så har vi varit nere en sväng i
centrum.

Nu står middagen i ugnen och puttrar, blir parmesan-
gratinerad kyckling me pasta ikväll. Bara ätit lite
"lyxigare" mat dom här dagarna. Haha.

Och som jag förutspådde så blev inte bilen fixad idag.
Haha. Dom ska väl börja imorrn, förhoppningsvis.

För övrigt händer inte mycket ikväll heller. Äta, ta ett
bad och sen slappa i soffan framför tv:n.

Längtar till pratiken nu =) Haha. Har kommit på två
lekar som jag ska leda me ungarna. Ska bli jätte
spännande. Blir "hela havet stormar" och "hav,land
och skepp".

Ha en fortsatt bra kväll =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0