Happy Halloween

Idag är det dags för årets Halloween. Men det är
inngenting som varken jag eller pojken firar så
speciellt.

Idag har vi hur som helst fullt upp =)

Först ska vi åka in till stan för att gå på Titanic-
utställningen, vilket jag har sett har sett fram
emot flera veckor. Så det ska bli jätte roligt.

Efter det blir det raka vägen upp till moster för
att fika. Hon skulle göra en Halloween-tårta =)
Där lär vi bli ett par timmar.

Sen ska vi in till stan för att tända ljus för pojkens
morfar.

Sen tillbaka till Flempan för att hämta upp mamma
och åka till St Botvid för att tända ljus för min pappa,
morfar och farfar och såklart för Inger, Christinas
mormor.

Och sen blir det hem =) Hihi.

Blir en ganska lugn Halloween, passar mig alldeles
utmärkt.

Vad har ni för planer då? Festa, middag me familjen
eller bara en lugn hemma-kväll?

Nu sitter jag och pojken och tittar på "de vilda djurens
flykt". Nostalgi från när jag va liten. Otroligt bra barn-
program, lite väl hemskt och sorgligt kanske, har spillt
många tårar pga det här barnprogrammet. Haha.

Sen ska man väl hoppa in i duschen och göra sig klar.
Ska ha ett par svarta leggings idag och min gråa tröja
som jag köpte igår =) Jätte fint. Måste göra rent min
jacka lite också :P

Nä, nu ska gubben min få sätta sig.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0