Har så ont i ryggen :(

Värken vill bara inte gå över :( Har haft ont i 3 dagar nu.
Va tusan kan det bero på??

Pojken står och diskar medan jag sitter i soffan och kollar
på Melrose place. Har satt på en tvättmaskin också, tyvärr
överröstar den alla andra ljud i lägenheten nästan. Inte tyst-
gående för fem öre. Haha.

Idag blir det skurning och skrubbning av hela lägenheten. Ska
städa varenda liten vrå, varenda millimeter ska torkas av :)
Ska göra mitt bästa trots ryggvärken. Tur att jag har pojken
till hands som ställer upp :)

I eftermiddag kommer som sagt min familj på middag och spel-
kväll. Längtar massa, kan jag lova :) Ska bjuda på parmesan-
gratinerad kyckling och pasta och till efterrätt blir det bananasplit.
Och massa snacks och sånt. Kommer bli en bra kväll =)

Nä, ska kolla klart på mitt program och sen börja bädda sängen
innan jag börjar me städningen på allvar. Hörs ikväll.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0