Hate this

Har hamnat i en ond cirkel gällande skolan. Har missat hela praktiken plus
en hel del lektioner. Förbannade panikångest. Klarar bara inte av att gå ut
genom den förbannade dörren. Har så jävla dåligt samvete för att jag missar
så mycket i skolan. Men så fort helgen kommer kan jag andas ut och slappna
av för en stund. Då behöver jag inte va orolig. Det kan inte fortsätta såhär.
Nästa vecka måste jag ta mig i kragen och pallra mig iväg till skolan. Att det
ska va så satans svårt.

Sitter hemma och kollar på nyheterna. Eller nyheterna är på men jag kollar inte,
jag lyssnar halvt som halvt. Ska iväg till Lileholmen för att köpa lite mat och lunch
senare, eller om jag bara tar fruängen. Får se. Kanske t.o.m bara blir centrum.
Haha.

Värken i armarna börjar ge mig sig, värker en aning men jag står iallafall ut :)

Pojken är duktig, han är på jobbet idag och sliter. Önskar att jag kunde va lite
mer som han. Haha. Han är så underbar, min fina fästman <3

Annars idag händer inte ett skit. Har ingen lust att göra nåt här hemma när det
ser ut som det gör. Men det skulle va skönt att dammsuga och plocka undan lite
och kanske dammtorka. Det är ju bara väggarna som ser för jävliga ut, då behöver
inte resten av lägenheten se bedrövlig ut. Så jag ska ta mig ett ryck senare. Lovade
pojken att tvätta också.

Ha en bra dag för er som jobbar/pluggar. Och ni andra också såklart :) hehe.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0