Hela Havet Stormar

Gud va underbart det va imorse, pojken skjutsade mig till
praktiken =) Haha. Slapp bussar och det. Märkte ni vilket
otroligt underbart väder det va imorse? Solen sken och det
va härligt kyligt i luften. Helt underbart. Är så less på allt
det gråa och regniga.

Hände lite roliga saker idag på praktiken. För det första
va dom flesta barn halloween-klädda. Det sprang runt
massa spöken,skelett och onda drottningar. Dom va
jätte söta. Hihi. Efter lunchen va det dags för Halloween-
fika som uppskattades av barnen. Vi hade dukat långbord
me bullar, kakor och saft och alla barn fick en liten påse
godis. Så vi satt och fikade och hade det jätte mysigt.

Sen va det dags för min lek =) Lekte "hela havet stormar"
me barnen som också verkligen uppskattades. Dom hade
jätte roligt och jag fick massa beröm av min handledare.
Och jag själv tycker också att det gick jätte bra =)

Fick sluta vid 14.40 idag pga att jag inte har tagit nån
rast på ett par dagar :) Jätte skönt. Pojken hämtade
upp mig och så åkte vi och handlade. Åt grillad kyckling
till middag.

Nu sitter jag i köket och luffar. Pojken sitter i vardags-
rummet och tittar på "änglar och demoner". Han skulle
ABSOLUT se den IKVÄLL, han blir skitgrinig för att jag
ville vänta tills i helgen.

Ska snart ta och fixa lite mackor tills imorrn. Då ska vi
iväg till Skansen me alla ungar =) Ska bli jätte skoj.
Kommer visserligen va slut imorrn kväll men då är det
skönt att jag har en underbar handledare som sa att jag
får sluta när hon slutar på fredag, dvs nångång mellan
kl 14-15 =)

Nä, ska fortsätta luffa runt på nätet och sen skriva en
sammanfattning och utvärdering av min lek.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0