Hello

Som vanligt har jag inte så mycket att göra. Städningen är avklarad,
jätte skönt. Har ätit lite lunch, blev några rostade mackor som jag nu
ångrar att jag åt. Mår väldigt illa. Haha. Lyckat eller hur?

Sitter och kollar på Smallville. Ska snart ta undan brödrosten och osten
och det andra. Om ca 1 timme är älsklingen hemma =) Ska skicka ett
sms till honom och be honom att köpa en röd köttfärssås mix. Blir ju
spaghetti och köttfärssås till middag ikväll. Mums.

Imorrn ska jag möta upp Sofia och Jasminka utanför Lidl i skärholmen.
Blev inget me högdalen, dom kunde inte ta emot oss så hoppas att dom
i skärholmen kan, annars ligger vi minst sagt illa till. Så kl 10 ska vi mötas
och efter det börjar min helg =)

Har inga direkta planer inför helgen. Kanske fixa bilen om Pauli är ledig
annars blir det nog bio på Lördag kväll och kanske middag. Vore trevligt
att komma ut lite.

Skulle behöva ta en dusch men jag orkar inte. Har fastnat framför tv:n
som jag brukar. Ska ju ändå ta ett bad me pojken ikväll.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0