Heminrednings-sjukan

Jag tror tusan att både jag och pojken fått heminrednings-sjukan :P Haha.
Vi springer som galningar på IKEA och gör om hemmet. I helgen är det
dags igen. Vi får låna hans föräldrars bil från kl 15 på Lördag så då blir
det IKEA för att köpa hyllor,korgar,ramar m.m :) Och på kvällen blir det bio
på Heron city för att se "Flickan som leket med elden". På söndag ska vi
först upp till maria för att lämna våra gamla dvd-hyllor och sen bär det av
till Woody för att köpa färg och spackel.

Längtar tills vi kommer igång ordentligt me att riva ner all gammal tapet på
väggarna och när man börjar se en förändring. När ny färg kommer upp och
fondväggen är på plats. Kommer givetvis ta massa kort under arbetets gång
och sen när det är klart :) Men räkna me att det kommer ta minst 1,5-2 mån.
Men innan jul vill både jag och pojken att allt ska va klart :)

Nu sitter jag och tar en cigg och kollar på Sjunde himlen. Pojken håller på och
monterar ner dvd-hyllorna. Nu ska han få låna datan och spela Call of duty
medan jag ska hänga in massa tvätta, småplocka och bädda sängen.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0