Hur ska detta gå?

Haha. Ah, hur ska detta gå? Jag och pojken har tjafsat fram
och tillbaka om färger och tapeter in till vardagsrummet ett
par gånger under dagen. Han har snöat in på sitt gamla vanliga
spår och köra ett säkert kort, brunt,beigt,sand, nougat aktiga
medan jag vill prova nåt nytt. Skulle vilja en svart/vit/grå mönstrad
fondtapet och lite mörkare gråa väggar. Vi får väl se hur det går,
vem som får sitt och vem som får tjura. Haha.

Är helt död.

Jag och pojken åkte till Tumba idag och det gick smärtfritt. Bussen
till Huddinge och tåget till Tumba. Ca 45 min. Sen tog vi 707an hem
och det va jobbigt. Aldrig mer 1 timme på en buss som kör förbi
alla ghetton som Alby,Fittja och Vårby. Usch, det va bara jobbigt
och så självklart MASSA folk. Tror fan att jag och patrik va dom
enda svenskarna på bussen :S haha.

Nu kollar vi på Las vegas, efter det blir det Unga mödrar och sen
ett varmt bad innan Ugly betty.

Mår hyfsat, lite illamående och smånmolande värk i magen.

Imorrn är det skola :( Har verkligen ingen lust men men. Är bara
fram till 12 och sen har jag möte kl 14. Vet inte va som händer på
mötet, vi ska väl prata om vuxenteamet men kommer säga att det
inte behövs. Vill bara ha hjälp att ta igen det jag har missat.

Ciao

Kommentarer
Postat av: nina o catte

heej! läs våran blogg!! och lova och ringa om du är gravid!! :D:D:D pussss

2009-10-21 @ 13:03:06
URL: http://prinsgatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0