Hur trött som helst

Sov till nästan 10 idag =O Ville verkligen sova längre men jag va tvungen att
masa mig upp för att gå och kissa. Är så sjukt trött, vill bara ligga i sängen och
sova eller vila. Haha. Och värken i ryggen gör det ju knappast lättare. Blir ju
bara värre och värre. Det gör så ont.

Igår va madde och tintin över på fika =) Det va väldigt trevligt även om jag va
trött och på smådåligt humör. Hon börjar iallafall bli jätte stor nu :) Hihi. Fick känna
massa på magen, bebben rörde sig där inne och jag kände dom små fötterna och
fick en liten spark på handflatan. Helt sjukt att det ligger en bebbe där inne. Kommer
aldrig förstå det där. Haha. Och för mig och Patrik går det bara bra me projekt bebis.
Hade ju ÄL igår (som jag inte fäster alltför stor vikt vid men det är bra att ha nån liten
koll) och vi hade sex både då och en dag innan. Bara att vänta och se. Vi kommer ju
inte ge upp om det inte blir nån bebbe just den här gången, det är bara att fortsätta.

Idag skulle jag diska och städa lite men me min rygg så klarar jag inte det. Gör
alldeles för ont. Men ska försöka att få lite nytta gjord. Kommer väl sluta me att
jag lägger mig för att "vila" och sen kommer jag toksomna. Haha.

I eftermiddag ska jag möta upp gubben min i Liljeholmen för att ta tunnelbanan till
Skärholmen för att shoppa lite. Jag ska köpa en ny vinterjacka och så måste jag ha
hårinpackning, mina toppar är så satans slitna. usch. Ska in på apoteket och köpa
ormsalva också för min rygg.

Hör kanske av mig senare.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0