Ingen bebbe =(

Gjorde ytterligare ett test imorse och det blev neg så jag
väntar me sannolikhet ingen bebbe den här gången. Men
egentligen hade jag inte förväntat mig nåt annat. Hur många
par blir liksom gravida vid första försöket? Men min mens
lyser fortfarande me sin frånvaro. Nu är det bara att fortsätta
försöka. Har ÄL igen runt den 7e. Men ska försöka att bara
koppla bort alla tankar runt ÄL och barn. Det kommer när
man minst anar det. En vacker dag kommer jag skriva ett
inlägg och berätta att jag har fått uppleva den största lyckan.

Va riktigt skönt att "sova" ut idag. Vaknade vid 7 och slumrade
bara till emellanåt fram till 9 då jag och pojken gick upp.

Nu håller han på och spacklar för fullt medan jag fördriver
tiden me att sitta vid datan. Tvättmaskinen är påsatt också.

Har väl inte så mycket att skriva så jag säger nog hej då här.

Ciao

Kommentarer
Postat av: TIne

Agnes blev till på första försöket. ^^

2009-10-22 @ 20:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0