Ingen bil ikväll heller =(

Sitter och kollar på CSI och har sjukt tråkigt. Och pojken
lär knappast dyka upp förrän om 1-2 timmar. Vet inte
riktigt va jag ska hitta på under tiden. Okej, det här kommer
låta helt sjukt men jag funderar på att städa lite. Haha.
Röja undan lite på vardagsrumsbordet, tömma kattlådan,
bädda sängen (som ändå snart kommer rivas upp) men
jag hatar att lägga mig i en obäddad säng.

Pratade nyss me pojken igen och nu verkar det som om
han är på G, men utan bil =( Han bad mig kolla upp när
bussen går från Flempan. Suck!!! Den blir TROLIGTVIS
klar imorrn. Aja, får väl nöja mig me att han är hemma
innan 11 iallafall.

Nä, ska väl plocka undan lite då :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0