Lördag

Igår kväll gjorde jag och pojken inte så mycket. Åt kycklingwok, vilket
va så jäkla gott. Blir ju det när man äter det så sällan. Senare på kvällen
blev det Beck och ostbågar. Tror vi gick och lade oss vid halv 12.

Vaknade runt 8 imorse av att jag hade så ont i magen :( Hade jätte ont
igår kväll också, det va liksom som kramper som varvades me molande
värk. Haha. Idag är det bättre, känner av lite grann i både mage och
rygg men inte så att det gör ont.

Jag och gubben har börjat målat i vardagsrummet, bara för att binda upp
all lös skit på väggarna som dammar. Och dessutom känns det fräschare.
Men det stinker!!! Fy attans. Vet inte hur jag ska kunna sova när vi börjar
i sovrummet snart :S

Vi ska ta en promenad till fruängen också för att köpa räkor och lite sånt.
Blir räkmackor till middag ikväll och så en Beck-film såklart =) Och mina
ostbågar och pojkens ben and jerry glass :P

Nu ska vi börja måla i sovrummet så vi hörs sen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0