Lugn Hemma-kväll

Nu har jag och pojken precis badat. Resten av kvällen
blir lugn, vi ska kolla på det "the haunting" som börjar
vid halv 11 och efter det ska vi sova.

Idag har det varit full rulle. I förmiddags åkte jag och
pojken in till stan för att gå på Titanic-utställningen.
Kön dit va fan inte rolig, tror vi stod i ca 30 min innan
vi fick komma in. Haha. Men väl inne va det verkligen
värt den långa kön. Va verkligen en upplevelse. det
jag gillade mest va och som va absolut häftigast när
dom hade byggt en kopia av korridoren och det kändes
som om man va ombord. Och alla rum som dom hade
byggt va skithäftigt. Gillade dock inte alla personliga
ägodelar som man hittat på liken. Speciellt en jätte
fin berlock me foton kvar berörde mig. Usch, det
va jobbigt. Och sen alla tusentals namn av alla som
va ombord. Men det va iallafall en upplevelse att ha
varit där =)

Efteråt åkte vi upp till moster för att fika och äta hennes
goda Halloween-tårta. Mums. Började dock må illa efter en
bit. Haha. That's life. Men vi va iallafall där en bra stund
innan vi åkte hem en kort vända för att äta och sen tillbaka
till stan för ett besök av pojkens morfar som ligger vid
Johannes kyrkan. Vi tände ett ljus och lade en krans där.

 Minneslunden där pojkens morfar
ligger. Den största och finaste kransen åt höger har pojken
köpt =)

Sen bar det iväg upp mot Visättra igen för att plocka upp
mamma och maria. Måste ju självklart besöka pappa,
morfar och farfar på minneslunden i St Botvid.

 Min krans och mitt ljus =)
 Så jävla fint =) Tusentals ljus
överallt =)

Vi skjutsade hem mamma och maria innan vi
äntligen kunde komma hem och koppla av.

Ha en bra kväll.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0