Lycka till

För Madde och Tintin som ligger på BB för tillfället =) Inom nån eller ett par
timmar är dom nyblivna föräldrar till en liten kille eller tjej =) Väntar spänt
på ett mms från Tintin :P Och gumman, du är så duktig. Kan inte fatta att ni
snart är föräldrar. Men är verkligen innerligt glad för er skull. Vill ju sitta barn-
vakt och lära mig byta blöja =) Haha.

Själv har jag och pojken storstädat idag och tvättat två maskiner. Nu ser det
lite vettigt ut här :) Bara väggarna som vittnar om en pågående renovering.

Jag har precis tagit ett bad och pojken är och köper spackel och sen ska han
till City gross för att handla lite innan han kommer hem. Idag ska han lämna
bilen också :( Men men. Om vi har tur så får vi förhoppningsvis ta över den för
hans föräldrar börja ledsna på att han lägger ut så mycket på sin bil som bara
går sönder. Så håll tummarna :)

Ikväll ska vi bara ta det lugnt. Kolla på tv och slappa. Blir kycklingfileér me
tsatsiki och bröd till middag.

Imorrn är det skola =) Och början på den sista kursen =) Så himla skönt. Sen
att jag måste praktisera 3 veckor till efter att vi har slutat är en annan sak *host*
Men dom här 5+3 veckorna som är kvar ska jag ge järnet. Behöver göra det för
mig själv. Jag ska fixa det här.

Nä, nu började det bli lite kallt. Dags att klä på sig.

Ciao




Kommentarer
Postat av: Katt

Va? Kan du inte byta blöja? Trodde du skulle bli barnskötare?

2009-10-11 @ 23:43:33
URL: http://kattfanskap.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bara för att jag ska bli barnskötare får man inte automatiskt lära sig att byta blöjor. Jag har nästan aldrig haft bebisar omkring mig så jag har aldrig fått tillfälle att byta blöja. Och när jag har jobbat såhar jag inte fått byta blöja pga att jag bara har varit vikarie. MEN jag har faktiskt bytt blöja ett par gånger.

2009-10-12 @ 08:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0