Massa Lek

Gud ja =) Haha. I skolan, vill säga. I Onsdags skulle alla i
klassen välja en röreleselek att leda idag och sagt och
gjort blev det så. Lekte i nästan 2 timmar. Kändes som
värsta gympapasset och endel lekar va verkligen som
ett riktigt gympapass men gud va vi skrattade. Och
svettades :P Hehe. Efter det fick vi praktikpapper och
sen slutade vi.

Jag va tvungen att springa in på Coop i Liljeholmen en
snabbis för att handla lite innan jag åkte hem.

Gick och lade mig när jag kom hem, va så trött och
hade huvudvärk. Vilade en stund innan jag började
städa,tvätta och byta sängkläder.

Nu väntar jag på att middagen ska bli klar, blir jätte
god mat idag =) Fläskytterfilé me potatisgratäng.
Väntar bara på att köttet ska bli klart nu, ska fixa
lite sallad också.

Ikväll händer absolut ingenting. Slappa och slöa bara.
Kolla på tv och ta ett bad.

Just det, vi måste gå ner till centrum efter middagen
också och köpa lite helggott =) Hehe.

Nu ska jag fixa salladen och kolla köttet och ta en cigg.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0