Mina mål i framtiden

Tycker det är bra att man sätter upp mål i livet, att man
har planer och framtidsdrömmar.

Jag har också några mål som jag vill uppfylla inom ett år.

1. Jag vill få min utbildning (som är klar i i början av dec)
2. Jag vill hitta ett jobb (antingen ett långtidsvik eller fast)
3. Jag vill ta körkort.
4. Jag vill ha barn då eller iallafall vänta barn.


Och längre fram vill jag köpa radhus, ny bil, kanske en liten
vovve och plugga vidare till fritidspedagog. Men nu pratar
jag om kanske 3-5 år framåt.

Och så att jag inte glömmer det vill jag bara nämna att idag
har jag och pojken haft Whiskas i 2 ÅR!!!! Haha. Men det
känns som om vi har haft honom betydligt mycket längre.
Lillskrutten där :P

Nu ska jag fixa mina mackor tills imorrn och låta gubben
få sitta här en stund.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0