Nu då?

Nu skiner lägenheten igen och luktar rent. Har städat som en tok men det lönar
sig när det väl är klart och man kan beundra sin fina och rena lägenhet igen.
Har hunnit me ett bad också, det behövdes. lade in en hårinpackning också.
Får se om topparna mår bättre av det, fast det tar nog ett par gånger innan
man märker resultat.

Va ska man hitta på nu då?

Man kanske ska ta och klä på sig och sen kolla på tv? Orkar verkligen inte göra
nåt nu. Katterna ligger brevid mig i soffan och tvättar varann, söta dom är.

Ska iallafall se Smallville om typ 45 min, men det är bara repriser nu som man
sett hundra gånger.

Äh, nu slutar jag här annars börjar jag bara svamla.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0