Nu får han komma hem

Det VA skönt en STUND att va ensam men så är det alltid. Man
längtar efter ensamheten och man njuter av den i 1-2,5 tim om
man har tur men sen vill man ha hem fanskapet :( Jag vill ju att
gubben min ska komma hem nu :(

Har tråkigt. Har säkert rökt ett paket cigg sen han åkte för ca 4,5
timme sen. Haha.

Blev ingen städning idag, fastnade framför Madicken som gick på
TV1000 och nu kollar jag på Greys anatomy.

Pojken ska iallafall ner till Sibylla och köpa hamburgare innan han
kommer hem så att vi får i oss nån middag ikväll.

Tog ett bad tidigare idag och det va jätte skönt, men ska nog ta
en dusch me gubben när han kommer hem. Börjar frysa nu.

Åh, varför kan han bara inte komma hem nu =( Gillar inte att va
själv. Vill ju ha honom här hos mig och ligga i hans famn och bara
mysa.

Ikväll ska jag iallafall ha sex =) Hihi. Känner mig lite småpilsk nu ;)
Va ju tusan 5 dagar sen sist :O Haha.

Pratade precis me gubben, han blir kvar minst en timme till =(

Kan nog glömma att få sex ikväll :( Han lär va för trött för det. Fasiken
då :( Äh, får väl fixa det på egen hand ;) Hihi.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0