Nu får han komma hem

Ja, jag tycker att min älskade fästman maka sig hemåt nu. Fattar inte hur
tråkigt man kan ha när man inte har gubben hos sig. Ingen att prata me,
ingen att gosa me, ingen att tjafsa me. Hur fan klarar alla singlar sig? Jag
skulle inte klara en dag ens. Är så otroligt beroende av min älskling.

Har tagit ett bad och rakat benen, under armarna och på mitt privata område.
Älskar känslan när man är nyrakad överallt =) Tycker att man ska göra sig
fräsch för sin pojkvän även om man har varit tillsammans i nästan 4 år. Men
mest gör jag det för min egen skull.

Sitter och kollar på AFV nu, hatar det programmet så jag kan spy. Så uttjatat
och tråkigt. Nä, jag skippar nog det. På trean är det gamla repriser av hells
kitchen, vet redan vem som vinner. Inte heller roligt att titta på men bättre än
AFV iallafall.

Ska väl ta hand om disken, har sagt det i typ 2 timmar men fortfarande är den
lika orörd. Haha. Men då får jag iallafall tiden att gå lite. Ska tömma kattlådan
också. Och dammtorka kliniskt rena bord. Haha. Äh fy fan, va jag har tråkigt.

Katterna verkar inte ha det mycket roligare. Whiskas ligger på sin vanliga i
fåtöljen medan ceasar leker för fullt i kattställningen. Tur att nån är lättroad :)

Har gamat som en jäkel idag :) Haha. Fast bara glassbåtar :P Det blev glassbåtar
till frukost, det blev glassbåtar till lunch plus lite tortillini och det blev glassbåtar till
middag. Haha. Pojken har sin Ben and jerry att äta när han kommer ikväll. Det får
bli hans middag.

Nä, en glassbåt nu och sen disken.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0