Nu har den kommit

WEEEIIIII =) Nu har min jacka från Lindex kommit. Ska hämta ut den
så fort pojken har kommit hem, det är ju han som betalar tills jag får
mina pengar =) Haha. Hoppas att den är perfekt.

 Min jacka, den va svindyr men jag har inget annat val :S

Ska byta om snart så att jag är klar när pojken ringer.

Har pratat me Madde nu också =) Dom har kommit hem från BB. Hela familjen
mådde bara bra. Frågade massa om förlossningen och allt gick jätte bra. Madde
lär ju skriva en förlossningsberättelse senare. Nu skulle dom bara vila och mysa
me lilla tösen. Dom skulle även lägga upp lite kort på tösen senare =) Är så himla
glad för deras skull.

Hör kanske av mig ikväll.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0