ordning och reda

Pengar på Fredag =) Haha.

Anyway...

Har dammsugit här så nu ser det mycket bättre ut än för ca två timmar sen.
Fortfarande en aning rörigt men jag får leva me röran ett bra tag till. Kan va
nyttigt för mig att inte ha det jätte rent jämt. Haha. Skulle inte tro så.

Måste damma av datan också, tror jag. Den är täckt av damm. Haha. Som
allt annat i vardagsrummet då :P

Tog en tur ner till centrum för att köpa lunch. Det blev 2 frallor, en rulle marabou
schweizernöt och en skvallertidning. Ska strax lägga mig ner i soffan och bläddra
i den innan jag dammtorkar.

Ikväll blir det hemmagjord pizza, det va pojkens idé. Jag frågade om vi kunde
beställa pizza ikväll men han ville göra egen. Gör inte mig nåt. Det är godare
och det va flera månader sen vi gjorde det sist...så det ska bli gott =)

Skönt att det är Fredag =) Åh, älskar verkligen fredagar. Haha.

Längtar till imorrn och till på Söndag.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0