Så ja

Beställde fem gravtest tidigare i förmiddags för under 100-lappen =) Kommer väl
förhoppningsvis imorrn eller på Onsdag. Min mens ska komma nångång under den
här veckan så jag funderar på att ta ett test dagen efter att dom kommit och om det
visar neg ska jag ta ett i helgen och om det visar neg ska jag ta ett i mitten/slutet av
nästa vecka. Vet inte exakt när jag hade ÄL.

Mår konstigt idag. Illamående och hungrig men är inte sugen på nåt, molande värk
i mage och ryggslut och så är jag yr och så förbaskat trött. Kanske en förkylning på
G? Nä, säg fasiken inte det. FÅR och kan INTE bli sjuk nu. Det finns inte på min karta.
Och mitt hår därefter då?? :O Så jävla risigt och usch. På bara nån dag. Har haft i
hårinpackning men inte hjälper det. Måste be moster klippa mig.

Har tagit ett värmande bad, har blivit så frusen. Det va riktigt härligt, synd att jag
blir rastlös efter 5 min och bara måste upp.

Ska nog klä på mig och sen lägga mig i sängen och sova nån timme. Vore ganska
skönt. Men det beror på om jag kan slappna av. Såg ju nämligen en stor spindel
uppe i taket och jag störtade upp ur sängen me hjärtat i halsen. Haha. Och nu
har jag ju ingen aning  om vart den har tagit vägen :S Så kommer nog bara
ligga och undra om spindel dyker upp på kudden när jag blundar. Skulle ha
dödat den när jag såg den.

Madde har fortfarande inte ringt än :( Fick sms av Tintin för nån timme sen
och då gjorde dom massa undersökningar på Linnea. Får hoppas att hon
ringer senare i eftermiddag kanske.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0