Seg söndag

Idag är jag verkligen otroligt seg. Mår lite så och så.
Yr, värk i magen och bara så trött. Vill bara krypa ner
i sängen igen och dra täcket över huvudet.

Gjorde gravtest imorse, blev neg. Är inte överasskad,
tror att det är för tidigt. Förväntad mens är ju idag och
jag kan ju ha missat ÄL me nån dag. Så jag ska göra
ett nytt test senare i veckan och hoppas på plus då =)

Pojken håller på och spacklar för fullt, skönt att det händer
nåt och att renoveringen går framåt. Om vi fortsätter i den
här takten kommer allt nog va klar inom en månad.

Ja, det är ju Söndag idag och det händer inte mycket ikväll.
Kolla på tv och sova. Haha.

Om jag plussar i veckan så är jag lite sugen att åka till
Panduro när jag har fått pengar. Vill köpa material och
göra en scraapbook till bebben. Har suttit en stund på
Photobucket och fixat lite me scraapbooking, men jag
vill ha en rikigt. Vore en roligt sak att ge bort när den
har blivit äldre.

Ska nog lägga mig en stund, är verkligen seg och lat idag.
Eller kanske lägga mig i soffan och spela 4-i-rad på pojkens
mobil =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0