Skansen

Fick skjuts av pojken imorse till praktiken =) Han är
så underbar, min lilla fästman. Idag va det utflykt
till Skansen på schemat. Strax efter 9 imorse gick
jag, 3 andra vuxna och 13 barn till Stuvsta för att
åka in till stan och därifrån ta bussen till Skansen.
Kom vid 10 och då gick vi till Solliden för att äta lite
lunch och sen gick vi in på lill-skansen och tittade på
kosor, getter, påfåglar och lite andra djur. Kl 12 va det
dags för att gå till Moragården för att följa me på en
vandring bland troll,elaka häxor och liemannan. Det
va väldigt roligt. Haha. Speciellt liemannen, han såg
mest äkta ut.

Efter vandringen blev det mer djur, vi såg sälar, en järv
och ett gäng sovande vargar. Haha. Agneta hade lovat
ungarna att få leka i lekparken så då va vi där en stund
innan vi åkte hem.

Va tillbaka vid 15 och vid halv 4 fick jag sluta =) Pojken
hämtade mig och så åkte vi till Hornbach. Såg ett par
tapeter som kändes så rätt och det tyckte pojken också
så vi köpte 4 rullar. Dom ska vi ha sovrummet som en
fondvägg =) Nu vill jag bara få upp allt, kommer ju bli så
fint.

 Va tror ni? Kommer det bli fint i sovrummet?

Den ljusare grå nyansen på tapeterna kommer vi måla övriga
väggar i.

Hade tänkt lägga upp bilder på fondtapeten som vi ska i vardags-
rummet men det ville inte funka så den kommer nog upp imorrn
kväll.

Ska alldeles snart lägga mig.

Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0