Skönt att va ensam

Nu har pojken dragit iväg till verkstan' för att plocka
isär bilen =) Förväntar mig inte att han är hemma
förrän om minst 5-6 timmar. Tycker det är skönt att
få lite tid ensam.

Va ska då jag fördriva tiden med? Jo, jag ska ta ett
bad och raka mig ÖVERALLT. Ser ut som en buske
på precis alla ställen. Haha. Inte fräscht. Och sen ska
jag städa, bädda sängen och dammsuga. Och om jag
orkar så ska jag masa mig ner till Centrum och köpa
nån middag eller lunch.

Har gjort läxan och den är inskickad, skönt att man
slipper tänka på den iallafall.

Imorrn är det pratik och jag är taggad till tusen =) Ska
bli jätte roligt att komma tillbaka och se alla mina härliga
ungar :P

Mensen har fortfarande inte kommit :S Men jag vet iallafall
att det INTE är en bebbe i magen, har inga sympton längre.

Ska ta en cigg och kolla klart "men in trees" innan jag
hoppar in i badet.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0