Skönt att va tillbaka

Åh, va jag har saknat mina älskade små barn =)
Så jäkla skönt att va tillbaka. Helt otroligt. Är så
glad för att jag har tre veckor me dom. Hihi. Idag
va det relativt lugnt på avdelningen, många är lediga
pga höstlovet. Vet inte hur många timmar jag har
suttit och spelat spel och jag vet inte hur mycket
jag har skrattat idag. Så jävla skön personal och
otroliga ungar.

Slutade strax efter kl 16 och blev helt chockad när
jag kom ut och det va KOLSVART ute. Shit, nu är
hösten och vintern verkligen på G. Haha.

Tog en sväng förbi Fruängen C för att handla lite
middag, blev kyckling och tsatsiki.

Nu har jag precis ätit, sitter och tar en cigg. Pojken
åkte till verkstan vid kvart över 4 så han lär inte
komma hem förrän vid 9-10 ikväll. Men det gör inte
så mycket. Ska kolla på unga mödrar och sen ta
ett bad och sen kolla på tv.

Hörs imorrn kväll.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0