Skönt me sällskap

Har varit en lååång natt. Varken jag eller pojken har sovit många timmar.
Han har haft ont och svettats och frysit om vart annat och jag har haft ont
i ryggen och molande värk i magen neråt mot benen. Så imorse beslöt sig
pojken för att stanna hemma idag till min glädje :P hehe.

Sitter och snacka me en gammal klasskompis på msn. Han hade glädjande
nyheter. Är så glad för hans skull. Säger inte vad det är eller vem det gäller.
Det är tydligen hemligt fortfarande så jag har tystandsplikt. Haha. 

Pojken sitter brevid mig och kollar på Xena.

Idag händer väl inte så himla mycket. Han ska ner till centrum senare för
att köpa Aftonbladet me tv-tidningen. Vi ska väl plocka lite och diska. Ska
nog ta en sväng me dammsugaren igen. Passa på när man kan. 

Hör nog av mig sen. 

Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0