Småtrist dag

Nja, inte så trist egentligen. Haha. Har ju pojken hemma så jag har ju
sällskap iallafall :)

Jag är ju ledig idag, skönt. Har suttit och pluggat endel nu på förmiddagen
medan pojken stått och spacklat. Han är snart klar me sista väggen i vardags-
rummet. Sen ska det ju spacklas en gång till. Sjukt mycket förarbete innan
det "riktiga" och roliga arbetet börjar me att måla ny färg och sätta upp
tapeter.

Men när han är klar ska vi iallafall hoppa in i duschen för att sen åka till
In och finn i Tumba. Måste köpa en peeling där =) Sen hoppas vi att Putte
kan hämta upp oss i Huddinge och skjutsa oss till Woody så att vi kan köpa
mer spackel och sen skjutsa hem oss.

I helgen blir iallafall bilen klar =) Woohoo !!! Äntligen säger jag bara. Har
vart utan bil i över en månad nu. Visst, vi har klarat oss bra utan men det
ska ändå bli riktigt skönt att få den fixad. Då ska pojken få hämta mig från
pratiken ett par dagar nästa vecka =) Hehe.

Har fortfarande inte fått nån mens ;) Hihi. Ett bra tecken. Mådde skit igår
kväll. Frös och mådde illa som fan och va bara så irriterad. Idag är det
bättre. Småvärk i ryggen och smått illamående. Ska göra ett test på
Torsdag =) Är ju ledig då. Vore roligt att plussa då och väcka pojken
me att säga att han ska bli pappa. Haha.

Nu ska jag ta en cigg och sen hoppa in i duschen.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0