Snabbis

Har fixat om min blogg...IGEN. Haha. Men det är ett jäkligt bra tidsfördriv och bra
sysselsättning. Haha.

Sitter och kollar på Oprah, handlar om människor som är bästa vänner med tex
grizzlybjörnar eller flodhästar. Ganska intressant att se. Skulle gärna vilja ha en
stor och kramgo björn hemma :P

Har egentligen massa saker att fixa här hemma men jag har ingen lust att lyfta
ett finger. Ska ändå storstäda imorrn innan my family kommer, då känns det lite
onödigt att städa idag när man ändå måste städa imorrn. MEN...jag har iallafall
diskat. Ska bädda sängen och hoppa in i duschen så att jag är redo att gå till
Fruängen när pojken ringer sen.

Är fortfarande på väldigt bra humör. Solen skiner ju :P Va mer kan man begära?

En cigg nu innan jag fortsätter me mitt.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0