Sweet Dream

Gud, vilken härlig dröm jag hade inatt =) Tänk om det skulle slå in?
Då skulle jag bli den gladaste människan på jorden. Hehehe.

Jag drömde att jag vann 50 miljoner =) Fatta vilken lycka. Drömde om
allt jag skulle köpa och göra. Vill ni höra?

* Jag skulle köpa en villa med bastu, pool och jaccuzi (?).
* Jag skulle ta körkort.
* Jag skulle köpa en arbetsbil åt pojken och en Toyota Avensis kombi till mig.
* Jag skulle bjuda min familj på semester till Thailand i ett par veckor.
* Jag skulle göra diverese kirurgiska ingrepp på mig själv som fettsugning,
lyfta brösten, kemisk peeling och lyfta ögonlocken.

Hahaha. Det va det jag drömde att jag skulle göra om jag vann så mycket
pengar. Haha. Låter inte helt fel. Resten ev pengarna skulle jag nog spara.
Pojken skulle iallafall få 1 miljon och sen så skulle jag shoppa endel också.

Drömma kan man ju alltid :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0