Tack för hjälpen!

Börjar me att tacka min underbara familj som kom och hjälpte mig och
pojken riva massa väggar. Tog ungefär 2,5-3 timmar att riva 4 väggar.

Hela dagen och kvällen har varit riktigt slitit men det är skönt att ha fått
massa gjort idag.

Va på IKEA me pojken och shoppade för 1100 spänn :) Köpte 3 hyllor, 5
svarta breda ramar, MASSA ljus, 2 tavlor, 3 korgar i rotting. Är jätte
nöjd. Men vi ska tillbaka till IKEA så fort vår bil är fixad. Måste köpa
ramar till tavlorna och sen ska jag köpa 2 bambustavar och ställa i
en hög avlång vas med vatten och stenar och lite annat.

Sen va vi på Hornbach, skulle köpt spackel men det va billigare på Woody
så dit ska pojken imorrn. Va inne på Coop också och handlade lite.

Kom hem och packade upp allt innan pojken drog iväg för att hämta min
familj. Dom kom vid 17-tiden och vi började nästan riva direkt. Tog några
rökpauser och så men ett par timmar senare va alla väggar klara. Så himla
skönt. Älskade moster ställde sig och gjorde pannkakor och så käkade vi
lite och pratade. Nu har pojken precis åkt och lämnat dom.

Jag ska ta ett varmt välförtjänt bad och sen kolla på tv en stund.

Imorrn blir det STORstädning. Ska dammsuga överallt och dammtorka varenda
liten millimeter. Är damm precis överallt. Haha. Så det ska bli riktigt skönt att
få lite ordning.

Nä, måste kissa och sen ta ett bad.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0