Tidig helg för mig

Idag börjar min helg =) Ledig imorrn och på Fredag ska jag bara
möta upp Sofia och Jasminka för att åka till badhuset i Högdalen
för att intervjua två olika ledare, tänkte ta en simlärare och en
gyminstruktör =) Så himla skönt.

Sitter i soffan nu och kollar på förlossningskliniken, har satt på en
tvättmaskin också. Funderar på att hämta en filt, har en tjock
stickad kofta på mig men fryser som bara attans. Usch. Skönt
att solen ligger på i soffan där jag sitter, då blir det varmt och
skönt.

Mina gravtest kom idag =) Ska göra ett på Söndag och sen ett i
mitten av nästa vecka. Och självklart hoppas jag och pojken att
jag plussar. Det ska bli spännande.

Vill att pojken ska komma hem nu, känner mig ensam :( Vill ha
sällskap och närhet. Vilket jag verkligen inte ville igår kväll. Åh,
va såå irriterad för att han skulle ligga under samma täcke precis
tätt intill mig. Usch, kände mig helt instängd. Haha.

Är lite småhungrig också men är inte sugen på nåt.

Nu ska jag lägga mig ett tag, har haft ont i ryggen hela dagen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0