Trååååkigt

Kommer ha det tills ikväll då pojken kommer hem. Han ska till banken direkt
efter jobbet och sen ska han till sina föräldrar för att lämna bilen och så kommer
han säkert att prata lite me dom och så och sen ska han åka hem. Är glad om
han är hemma till typ 8-9 ikväll :(

Har absolut ingenting att göra idag/ikväll. Eller jo, jag skulle behöva dammsuga
och så men det tar jag på Lördag innan min familj kommer.

Ska väl iallafall ta och bädda sängen och dammtorka lite. Har varit duktig och
diskat :) Ska ta och göra lite lunch sen, blir bara lite tortillini. Sen funderar jag
på att sätta på Dirty dancing 2 och sukta efter "javier" lite. Hihi.

Senare i eftermiddag ska jag nog ta ett bad och raka benen och lite andra ställen ;)
Göra mig lite fin och sexig inför pojken. För ikväll vill jag ha sex. Pojken ville ha sex
igår men jag va alldeles för trött för det. Haha.

Nä, magen kurrar högt nu och skriker efter lunch. Kommer nog skriva ett eller två
inlägg innan pojken är hemma så vi hörs =)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Äsch, det gör väl inget, sålänge du tycker bloggen är fin. Upp till dig vad du vill ha, tror folk kan skillnaden på våra adresser ändå haha.



Vilket liv vi har.. Bloggar, städar & glor på film haha! Ska fan också äta tortellini.. Om jag orkar efter allt godis :P

2009-10-01 @ 12:07:14
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jodå den är bra, det är ju en klassiker, klart den är bra :)det låter mysigt. Funderar själv på att ta en paus i filmen för att bada.. Det är riktigt ruggigt :S Har hunnit diska hälften iaf innan min rygg sa ifrån och smärtan satte igång .. Suck :P

Vill ju ha en bok i badet men har läst ut alla .. Så då kan jag iaf inte ligga länge.. Blir så rastlös.

2009-10-01 @ 12:49:47
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0