Trött

Och irriterad som fan. Vill bara sova. Svor för mig själv när jag
hängde tvätt, svor över Patrik som inte hjälpte mig för att han är
på jobbet, svor över katterna som gnällde för att dom inte hade
nån mat. Svor över i princip allt.

Är bara så trött och lättirriterad. På att det ser ut som fan här
hemma, för att jag inte orkar bädda sängen eller diska. Ja, som
sagt, jag är irriterad på det bästa.

Stackars gubben när han kommer hem till en bitsk och irriterad
fästmö om en timme. Får väl skicka ett sms och förvarna honom
så att han inte tror att det är han jag är irriterad på.

Hoppas att han knallar ner till centrum och köper pizza till middag,
annars lär hans drabbas av min irritation.

Nu ska jag lägga mig och kolla på Smallville och vila. Hoppas på
att jag mår bättre sen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0