Underbar kväll

Har haft en underbar eftermiddag/kväll me min älskade familj. Har verkligen
haft supertrevligt.

Dom kom vid 15-tiden. Drack lite kaffe och pratade innan vi spelade vårt första
parti Buzz. Sen började jag och pojken me maten, parmesangratinerad kyckling.
Spelade lite mer Buzz innan maten och sen käkade vi. Maten va väldigt uppskattad
och fick så mycket beröm. Sen lade vi oss alla i sängen me katterna och pratade
lite, va hur mysigt som helst. Mätta och belåtna. Spelade lite Yatzy innan jag fixade
efterrätten som blev bananasplit, alla tyckte att jag hade lagt upp det så fint. Mamma
kallade det ett konstverk, haha. Tycker det är roligt me matlagning och att lägga upp
fint, man äter ju faktiskt lika mycket me ögonen vilket många inte tänker på.

Efter efterrätten så blev det massa Buzz och vid halv 10 åkte dom hem.

Kan sammanfatta kvällen som mycket trevlig förutom en smärre incident me Whiskas.
Vi satt och spelade Buzz när vi hör världens krasch från sovrummet. Jag och pojken
rusar in dit och ser Whiskas hoppa ner från byrån och alla fina ljusstakar (3 st) som
vi fick av madde och tintin i julklapp låg i tusen delar på golvet. Blev gråtfärdig. Älskade
verkligen dom och tyckte att dom va så fina. Blev jätte ledsen. Whiskas fick sig en rejäl
utskällning och sen va det bara att städa upp allt glassplitter.

Så Madde, vart köpte ni ljusstakarna?? :S Vi vill verkligen ha nya, så fina va dom.

Nu sitter vi och kollar på Beck:det tysta skriket. Sen blir det sängen. Är helt slut.

Imorrn får vi förhoppningsvis besök av "tjocka" Madde me gubbe :P Inte långt kvar
nu tills bebben tittar ut. Spännande värre =)

Ha en bra kväll!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0