Va är det me mig?

Känner mig hur konstig som helst. Gick och lade mig skittidigt
igår kväll, ändå försov jag mig imorse :S Kom till skolan 1,5
tim senare. Haha. Har så förbannat ont i ryggen idag och jag
känner mig uppsvälld och tung och klumpig. Vill bara veta om
det är för att jag är gravid eller om jag är sjuk på nåt sätt.

När jag kom hem från skolan vid 12 satt pojken hemma =) haha.
Han har fått sparken...igen. Suck. Av ingen anledning. Men men.
Börjar bli van me att han jobbar ett par månader och sen går
hemma ett bra tag. Men det här kom iallafall väldigt lägligt. Haha.
Nu kan han va hemma och hålla på me lägenheten varje dag. Så
vi kommer nog bli klara långt innan jul.

Ska lägga mig i soffan nu och vila nu.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0