Vardagslyx

Mötte upp gubben min i Liljeholmen för att ta tåget till Skärholmen.
Skulle ju köpa min jacka men den fanns inte i min storlek så den ska
jag beställa från nätet istället :) Istället köpte jag en jätte härlig virkad
vit halsduk med matchande mössa och hårinpacking. Så va jag inne en
snabbis på apoteket och köpte ormsalva :) sen blev det en tripp till Ica
kvantum för att handla lite. Och som grädde på moset tog vi taxi hem.
Skönt att unna sig lite vardagslyx. Haha. Slippa bussar och massa folk.
Jätte skönt =)

I taxin ringde min handledare från Snättringe och hon undrade hur jag
mådde och så. Jag blev väldigt förvånad men ännu mer förvånad när jag
insåg att hon ringde hemifrån. Hon är verkligen jätte gullig.

Snart ska pojken iväg till centrum för att köpa cigg och remsa till mig :)
Jag har tagit ett varmt bad. Ska kolla på färjan och äta lite ostbågar och
sen kommer jag stupa i säng. Är helt slut. Haha.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0