Very busy today

Det kan jag verkligen hålla me om =) Har ju lite att göra idag, minst sagt.

1. Pojken ska in till stan sen och hämta sina föräldrars bil.
2. Han kommer hem och hämtar upp mif för att sen åka till IKEA och göra
av me lite pengar :P
3. Sen ska vi till Hornbach för att köpa spackel och in på Coop där för att
handla.
4. Åka till Visättra och Flempan för att hämta mamma och maria.
5. Åka hem och börja riva massa.

Kommer va helt slut ikväll men då är det skönt att det är Söndag imorrn och
man bara kan ligga och slappa. Man måste ju utnyttja bilen när man har tillgång.

Nu på morgonen har vi inte gjort så mycket. Jag har kollat på tv och pojken har
varit duktig och diskat allt. Jag ska hänga in lite tvätt och bädda sängen och hoppas
på att hans föräldrar ringer lite senare och säger att vi kan komma och hämta bilen.

Hör av mig ikväll och berättar va vi har shoppat =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0