Vill Sova

Vaknade halv 10 av att nån jävel står och sågar ner massa träd precis nedan mitt
fönster, MED MOTORSÅG!!! Blir ju galen snart. Igår fick jag inte sova pga att jag
va kissnödig och idag fick jag inte sova pga att nån sågade ner massa träd. När
fan ska jag få sova???? Haha.

Men det va lika bra att jag blev väckt, har massa att göra idag. Ska städa, tvätta,
bädda rent sängen, diska och lite annat småplock.

Igår beställde jag min jacka iallafall, kommer nångång nästa vecka :) Hoppas bara
att den passar för då har jag vinterkläderna fixade. Mössa, halsduk och jacka =)
Perfekt!!!

Sista sovmorgonen imorrn då och sen är det skola =) Ska faktiskt bli jätte roligt.
Visserligen är det heldag på Torsdag men på fredag är det bara förmiddag, jätte
skönt. Torsdag eftermiddag är det dags för uppvisning av vår kasperteater men
jag vet inte om jag kan visa upp min. Får snacka me min lärare.

Nu ska jag sätta igång me mitt och sätta på lite musik.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0