Secret Crush




Har en hemlig förälskelse i denna kille :) Gud, va jag är kär i honom.
Haha. Är inte likt mig. Inte ens när jag va liten va jag kär i alla kändis-
killar som alla andra tjejer va kära i. Men nu är jag ruskigt kär. Hihi.
Drömmer om honom och vaknar upp alldeles svettig. Hjärtat slår fort.
Hela min kropp skriker efter honom. Det är så jävla löjligt men jag älskar
verkligen honom. Han är så fin. Patetiskt eller vad? Han är knappt känd ens
men ändå. Gillar killar som inte är klassiskt sexiga, utan dom ska bara ha det
där lilla så faller jag pladask. Mitt horoskop va ju roligt. Stod att jag drömde
om en förälskelse som jag va tvungen att göra nåt åt. Ah, det är ju lättare
sagt än gjort.

Min hemliga förälskelse - Diego Luna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0